wtorek, 11 grudnia 2012

Koncepcja wystroju wnętrza

W urządzaniu mieszkań bardzo ważny jest świetny projekt. Kiedy go mamy, zrobienie spójnej idei wystroju i jej realizacja mogą być znacznie prostsze. Mój blog powstał po to, by podawać innym ciekawsze pomysły. Natchnieniem do zrobienia interesującego projektu pokoju jest wiele elementów, począwszy od koloru, czy faktury, poprzez meble, aż po właściwe dodatki. Czasem jeden detal wystarczy, by na jego bazie stworzyć całą koncepcję wystroju, a wnętrza zyskały na oryginalności.
Na tym blogu będę się prezentować właśnie podobne drobiazgi. Rzeczy, które inspirowały mnie przy urządzaniu mojego mieszkania, ale także i takie, które w ogóle mi nie leżą, a jednak mi się podobają. Jestem pewien, że w fotografiach i artykułach przedstawianych na blogu znajdzie się coś, co przemówi również do Was. Będę zachowywać różnorodność. Nie skieruję swojego bloga na żaden wybrany trend, nie kreuję się być ekspertem, ani nikomu będę niczego narzucać. Nieustannie rozwijam swoje horyzonty, ogarniam inne style i projekty.
W miarę możliwości próbuję być na bieżąco z nowinkami ze świata dekoracji wnętrz. Staram się za to dzielić się inspiracjami wyszukanymi gdzieś w internecie czy w magazynach wnętrzarskich, po to, by dotarły do jak najszerszego grona odbiorców. Jeśli jakiś mój pomysł zainspiruje również Was, będzie to dla mnie nagroda.